RSI ZEUS MK II

V roce 2075 Dr. Scott Childress a jeho tým z Roberts Space Industries
(RSI) dokončili prototypovou technologii, která by nakonec rozšířila dosah
lidstva nad všechna očekávání. Jejich motor Quantum Core poháněl
ranou kosmickou loď, která umožnila lidem cestovat dále do vesmíru
rychlostí, která byla dříve považována za nemožnou, což dávalo naději
druhům žijícím v kritickém množství. V následujících letech došlo k
exponenciálnímu nárůstu výletů, které se ponořily stále hlouběji do sluneční
soustavy, zatímco obyvatelé Země hledali způsob, jak zmírnit přelidnění
planety. RSI pak znovu dodala technologii definující druhy s terraformačními
stroji, které umožnily lidstvu opustit Zemi ve snaze najít nový domov.
Cíl byl Mars.
Ačkoli se proces terraformace neobešel bez incidentů (tragédie na Marsu
v roce 2125 si vyžádala životy 4876 dělníků), v roce 2157 byl Mars
klasifikován jako soběstačná planeta bohatá na kyslík a terraforming byl
považován za úspěch.
Současně se RSI obrátila k následování snu svého zakladatele poskytnout
vesmírné lety obyčejnému člověku a v roce 2140 uvolnila Zeus
veřejnosti. Stejně jako terraformace Marsu měl tento monumentální úspěch
své nevýhody, včetně toho, že raný prototyp selhal během veřejný
zkušební let a zabití svého pilota před zraky nastávajících světových médií.
Nicméně, s bezpečným druhým domovem pro lidstvo zřízeným na Marsu,
potřeba jednoduššího, levnějšího a dostupnějšího vesmírného cestování
pro masy znamenala, že Zeus byl úspěch. Ikona brzy dostupného vesmírného
letu, Zeus, je známý v celé galaxii pro svou roli při pomoci lidstvu
začít novou kapitolu ve hvězdách.
Nyní, o osm století později, se RSI vrací ke svému prvnímu komerčnímu
úspěchu s Zeus Mk II. Aktualizován pro moderní éru vesmírných letů,
překonává moderní očekávání a zároveň si zachovává průkopnické
srdce originálu.
STRUČNÝ KONCEPT: RSI ZEUS 2.0
Verze ctihodného Zeus nové generace RSI, která si zachovává klasický
styl, ale posouvá jej na "moderní" standardy z hlediska bezpečnosti
a komponentů.
Obsahuje základní verzi pro průzkum a také varianty vytahování
nákladu a lovu odměn, které vyměňují zadní část.
Nos drží kokpit a některé komponenty. Jedno sedadlo vpředu se dvěma
stanicemi vzadu pro vzdálené použití věže a dělové věže (nebo
jiných systémů).
Přímo za kokpitem by byla malá vzduchová komora a vstupní část
žebříku, která drží malý dokovací límec. Další by byl obytný
prostor pro posádku. Zadní část obsahuje část, která se mění pro
varianty a zadní rampu.
Koncept RSI Zeus Mk II byl oznámen na
CitizenCon 2953 jako součást prezentace Talking
Ship. Tým však potvrdil, že varianty ES
explorer, MR security a CL cargo jsou ve
výrobě a v současné době jsou ve fázi
whiteboxu. I když je stále kam jít, znamená to,
že se hráči mohou těšit na to, že se v
moderním průkopníkovi hlubokého vesmíru
vypořádají s nebezpečím Pyro dříve, než si
možná původně mysleli.
Zdroj: Star citizen Jump Point, ISSUE:11/05